יום ראשון, 1 ביולי 2018

איך מומלץ לנקות פרגולה

הנה מגיע הרגע שאך אחד לא מחכה לו וכולם מחכים שהוא יעבור, אך אין מה לעשות הוא לא יעבור אם אתם לא תבצעו אותו. השלב הזה של ניקוי פרגולה הוא לא שלב פשוט כי מצד אחד זה לא כיף לנקות, בטח שלא עץ, ובטח לא עצים רבים כמו אלו שמרכיבים את הפרגולה שלנו.

המטרה החשובה אל מול לעיניכם

אם אתם מתעצלים לנקות את הפרגולה אתם לא לבד, אנשים רבים בישראל וברחבי העולם לא אוהבים לנקות, לא פרגולה ולמעשה גם לא שום דבר אחר. נכון שזה מלכלך ולא תמיד כזה פשוט ולפעמים יש כתמים עיקשים שיכולים לעכב אתכם זמן לא מבוטל אך הניקיון הוא הדרך היחידה להסב לפרגולה את המראה שאתם באמת רוצים שיהיה לה. זה הזמן להבין איך מנקים נכון ומה אפשר לעשות כשיש כתמים באמת מסובכים להסרה.

איך מומלץ לנקות פרגולה?

  • לפני שאתם מנקים את הפרגולה צריך לזכור שהיא חייבת להיות ללא אבק ולכלוך. בתור מתקן שעומד בחוץ כל הזמן, אתם צריכים לנחש לבד שיש עליה הרבה אבק ואם תנסו לצבוע אותה אתם סתם תמרחו את האבק הזה עוד ועוד. קחו מטלית לחה או סמרטוט ותתחילו לנגב את הפרגולה מכל הצדדים ובכל המרווחים בין הקורות, וכדאי שתרימו את הראש כי זו רק ההתחלה.
  • עכשיו מגיע החלק בו אתם צריכים באמת לנקות אותה ולא רק ללטף אותה כאשר כאן יש צורך בסבון ואמצעי ניקוי כאשר צמר פלדה יכול להסיר כתמים עיקשים ולשפשף אותם היטב וכמובן ספוג לניקיון המקומות היותר פשוטים. לכתמים עיקשים ניתן להשתמש גם במטאטא, דבר שיכול לסייע לכם גם לנקות את המקומות הגבוהים.
  • במקרים קיצוניים ניתן להשתמש במכונת גרניק שתנקה בלחץ מים גבוה וכך המשימה גם תתקצר משמעותית.

מה עושים אם לא מנקים? צובעים!

מה שלא ניתן להסיר אפשר להסתיר, או כמו שביל גייטס אמר "אם אתה לא יכול לעשות את זה טוב, לפחות שזה ייראה טוב". צביעת עץ פרגולה היא אמנם משימה לא פשוטה, אולי אפילו פחות פשוטה מהניקיון, אך הצבע יכול לחסוך לכם הרבה מאמצים בניקיון וכך הפרגולה שלכם תיראה חדשה באמת.



המאמר "איך מומלץ לנקות פרגולה" פורסם לראשונה באתר פורטל הניקיון הגדול
Via ניקיון.co.il July 1, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה