יום ראשון, 11 בפברואר 2018

צביעת פרגולות


אם אתם חולמים על פרגולה חדשה ומעוצבת בגינה או במרפסת כדאי מאוד שאחרי ההתקנה תבינו שמכאן הכול תלוי בכם. אנשים רבים מזניחים את הפרגולה ולא צובעים אותה או מחדשים אותה ולאחר כמה שנים היא נפגעת מאוד, לעתים באופן בלתי הפיך.

מדוע חשוב לצבוע את הפרגולה?


בין אם בחרתם בעץ אורן, עץ איפאה או עץ טיק, חשוב מאוד לדאוג לאיכות הפרגולה גם אחרי מספר שנים. השמש לא תרחם על הפרגולה והיא תגרום לעץ להתייבש ולהתבלות ורק חידוש כל כמה חודשים או לכל הפחות כל שנה , ישמור על הפרגולה כמו שאתם רוצים לראותה. צביעת פרגולות אינה תהליך מסובך ואינה יקרה אם כי דורשת תשומת לב והשקעה בצביעה נכונה. ניתן לצבוע את הפרגולה באיזה צבע שרוצים אך רק עבודה איכותית תיתן לה את המראה המבוקש.

צביעת כל מה שצריך לדעת על צביעת פרגולות


·         ניתן לצבוע פרגולות במגוון צבעים גם אם מדובר על פרגולות מעץ שלהן צבע טבעי. צביעת פרגולה בלבן או בכל צבע בהיר אחר לעומת צביעה של פרגולה עם עץ בהיר לצבעים כהים יותר היא דבר נפוץ בעיקר בבתים שרוצים לבצע שינוי טוטאלי בגינה או במרפסת. לעתים נמאס מצבע מסוים, לעתים מגלים שיש לו חסרונות רבים כמו לכלוך שנראה בצורה בולטת מאוד או שינוי הרהיטים שמתחת לפרגולה ולכן חשוב לזכור שהדבר אפשרי.
·         חשוב לזכור שלמרות שפעולת צביעת פרגולות היא תהליך יסית פשוט, יש הרבה מקום לטעויות. ראשית, מומלץ לא לצבוע עצמאית אם לא יודעים כיצד עושים זאת נכון. יש צורך לנקות את הפרגולה באופן יסודי ומקצועי, להסיר את כל הכתמים שיש בה ולחדש אותה במידת הצורך ורק לאחר מכן לצבוע.

לצבוע בהתאם לסוג העץ


פרגולות מעת דורשות יחס מיוחד כיוון שבסופו של דבר תכונות העץ שונות. עץ איפאה למשל הוא עץ קשה מאוד ולכן אין צורך לצבוע אותו לעתים תכופות אלא רק לשמן אותו. לעומתו, ישנם עצים רכים, כמו עץ אורן שנפוץ מאוד בישראל, שהוא רך יותר ולכן צביעת פרגולה מעץ אורן חייבת להתבצע לפחות פעם בשנה.

הפוסט "צביעת פרגולות" פורסם לראשונה בטמבלר ברנשטיין פרגולות   
     
Via pergolotbernstein.tumblr February 02,2018





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה